علم فوتبال

فوتبال تنها یک ورزش نیست...

علم فوتبال

فوتبال تنها یک ورزش نیست...

فوتبال به عنوان محبوب ترین ورزش دنیا در سال های اخیر بیشتر به یک صنعت تبدیل شده تا یک ورزش و بار ها با اصطلاحاتی همچون کارخانه ی بازیکن سازی و یا علم فوتبال برخورده اید.در این پایگاه به فاکتور هایی می پردازیم که فوتبال را به یک صنعت جهانی تبدیل کرده...

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۵تیر

سیستم یا در حقیقت آرایش بازیکنان نحوه چیدمان بازیکنان در زمین است به نحوی که مشخص می شود در خطهای دفاع، میانی و حمله چند بازیکن قرار می گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۵
سعید محمدی
۲۴تیر

بخش مهمی از فوتبال تمشاگران آن هستند.شما هیچ تیم فوتبالی را نمی توانید پیدا کنید که بدون بهره از تماشاگر و حامی روانی بتواند به عنوان مهمی دست پیدا کند.از این رو تیم های فوتبال برای جذب هوادار به استادیوم می بایست استاندارد هایی را برای این امر میسر کند.


علاوه بر این احترام به شان بازیکنان،مربیان،داوران و عوامل اجرایی و خبرنگاران نیز از مواردی هستند که باید در ساخت و استفاده از استادیوم به ان توجه شود.

در این مطلب به استاندارد های لازم برای ساخت استایوم از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)اشاره ی مختصر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۱
سعید محمدی
۱۵تیر

در جهان ورزش و از میان انبوه رشته های ورزشی که هر کدام طرفداران و علاقه مندان مختص به خود را دارند و قطعا در مسیر پیشرفت و تکامل قرار دارند، فوتبال به عنوان پرچم دار رشته های ورزشی و سرآمد همه آن ها با سرعت غیر قابل باوری به سوی پیشرفت در همه زمینه های ممکن گام بر می دارد. قطعا بیشترین عاملی که در توسعه فوتبال نقش بسزایی دارد نفوذ و رخنه کردن علم و دانش در بدنه اصلی فوتبال و کمک به توسعه همه جانبه آن در ابعاد مختلف می باشد که یکی از پارامترهای فوق العاده تاثیر گذار در زمینه فوتبال علمی و روز جهان، صنعت بازیکن سازی و تمرکز بر بهبود سیستم آکادمیک فوتبال و در نهایت ساخت و پروش بازیکنان مستعد و توانمند در باشگاه های مختلف و به وجود آمدن یک فضای مناسب برای رسیدن به نتایج مورد نظر در این سیستم می باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۸:۱۵
سعید محمدی
۰۲تیر

تیم های فوتبالی که با هزینه های مالی و اقتصادی زیادی وارد دنیای فوتبال می شوند،برای رشد و توسعه نیازمند کسب درآمد هستند تا بتوانند هزینه هایی همچون خرید و امضای قرارداد با مربیان و بازیکنان یا ساخت و نگهداری و یا اجاره ی استادیوم را تامین کنند.در اینجا به متداول ترین راه های درآمد زایی در فوتبال می پردازیم...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۸
سعید محمدی